Shop Mobile More Submit  Join Login
Boss Ref. by Sekiru Boss Ref. by Sekiru
:iconchimera--delusion::iconchimera--delusion::iconchimera--delusion::iconchimera--delusion:

Reference sheet for staff members of #Chimera--Delusion
Questions are welcomed.

:iconchimera--delusion::iconchimera--delusion::iconchimera--delusion::iconchimera--delusion:
Add a Comment:
 
:icontsukichan-moon:
TsukiChan-moon Featured By Owner Jul 21, 2011
OwO This looks so cool~!8D

The colors you used are really cool>w<

Awesome job!!>w<
Reply
:iconsekiru:
Sekiru Featured By Owner Jul 22, 2011
<33 Yay~! Thank you Tsuki! xD
I'm so afraid on how this group will turn out. Q w Q;
It could go either really well, or just fail. xD;
Reply
:icontsukichan-moon:
TsukiChan-moon Featured By Owner Jul 28, 2011
You're welcome>w< :meow: :la:

It will probably go well~!8D If not, I'll go beat people up for you>w< (I'll sick Ursula on them>:3)
Reply
:iconsekiru:
Sekiru Featured By Owner Jul 31, 2011
xD Lolol.
Reply
:iconprecelek96:
Precelek96 Featured By Owner Jul 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
OHH. IS THIS WHAT I'M GONNA BE?? :iconimhappyplz:

I actually looked at the group folders and shizz *is stalking the group* and all of the wordls sound like-super-awesome. :D
Anyhow! The design of this looks really cool > 3 < does the last bit say Partner?? *oiois at you*
Reply
:iconsekiru:
Sekiru Featured By Owner Jul 20, 2011
xDDD Yuss. And lmfao!!
You perv. And I accidently added partner. o___o So when you complete this, just erase it or cover it. xDD;;;
Reply
:iconprecelek96:
Precelek96 Featured By Owner Jul 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
OHH. I GUESS I CAN'T PARTENR UP WITH YOU THEN. Unluckyy ;)

Lol, I joke. Okaii, then ^^
Reply
:iconmchlsu:
mchlsu Featured By Owner Jul 19, 2011
Waaai? You need a partner if you're a boss?
Tate hasn't really explained much about the group to me, the only thing I know is that I'm the boss for Candy Land xDD
Reply
:iconsekiru:
Sekiru Featured By Owner Jul 19, 2011
Haha. No, you don't actually. xD Me and Miki were spazzing out when we both realised I made that mistake on the boss sheet, haha.
Sorry if I made it complicated. u w u;

And srsly? xDDD; I thought you'd know most of the things about it, seeming that you agreed to take part and all. Haha.
Reply
:iconmchlsu:
mchlsu Featured By Owner Jul 19, 2011
No bro, I know nothing about this group
Tate's being all super secretive about it ;_;
"I THOUGHT WE WERE FRIENDS BRO"
I keep thinking this is Tate because of your matching icons ROFL

So OK OK I'll just go over the partner bit or something xD

I totally didn't want to join just because the name sounded cool or anything
Reply
:iconsekiru:
Sekiru Featured By Owner Jul 19, 2011
Pffft. xD
Don't worry, lulz.

Well... JUST THINK OF IT LIEK POKEYMANZ. xD You and your partner just defeat whatever comes your way whilst obtaining pokemon (dreams), the more pokemon you have, the stronger you are which will allow you to defeat the bosses.

I make it sound crappy. Lol.
There's more to it, but I don't even know if Miki knows about it. xDD;

I feel like throwing a brick at Miki for submitting this group too early. xD I'd rather plan this all out slowly then to do so. :'D Haha. She's so determined.
Reply
:iconmchlsu:
mchlsu Featured By Owner Jul 19, 2011
pokeymanz, oh god. I died

Sounds interesting. Gotta catch em all, bro.
Who is the big boss at the end then?
And I've always wondered what happens at the end of these things-- what'll happen with the group once the last boss has been defeated? Would the group just.. End? o__o

amg plz more, this is interesting xD

And haha, yeah xD
When she puts her mind to it x)
Reply
:iconsekiru:
Sekiru Featured By Owner Jul 19, 2011
xDD Lulz.

...FFF--- THAT'S. WHAT. I. WANT.
But Miki isn't understanding what I say. ''OTL

o v o Erm.. They could just restart the game? //shot xD
IDK, lol. We'll just pat them on the head and give them a good ol' 'well done!'

xDD Well.. I haven't really gone through with this with Miki~ BUT--
I was thinking that the player's job is to purify or capture the dreams to be stronger. Minions of each region will try to stop the player in anyway from doing this. AND I WAS SO TTLY THINKING OF THE BOSSES BEING ABLE TO COME UP WITH THEIR OWN MINIONS BECAUSE WE'RE SO LAZY-LIKE. :'D

There was a whole bunch of other stuff, too... I think. But that's all I can think of at the top of my head ATM. xD;

:'D
Reply
:iconmchlsu:
mchlsu Featured By Owner Jul 19, 2011
Oh lololololol
I'll try explain it to her PMSL
Wait wait I'm explaining now lololo also, add me on facebook I just sent you a fre-req

I can see that now
"Golly! I win! What's the prize?!"
//pet pet// "Good job, ol' chap" //le sip of tea//

Oooh that sounds keeewl
But how would that "Dream Purification" work? o_O?

Ohlol I thought I'd have to come up with minions myself automatically and I had an idea for them anyway ;; xD

ROFL yeah it's getting a bit late innit? xD
Wait, it says you live in the UK on your page so I was just wondering
because if you do, then I'm right and it is actually quite late xD
Reply
:iconsekiru:
Sekiru Featured By Owner Jul 19, 2011
xDD Haha. Thank you, thank you.

IKR? I'd just love to see their face drop. xD

Fffuh. IDK. xD I'm still coming up with ideas and shinizzle.
But I'm just thinking about how they'll know if they're successful of obtaining these dreams through drawing. xD;

...And I'm still unsure if we RP this whole thing by text or draw this out~ ''OTL

OH. LOVELY~ :'D I hope it looks shexshy. xD

Lolol. Yusyus. I live in the UK, iniiittt bruv. Dats wut im tawkin' abowt. //gangster pose plz
Reply
(1 Reply)
:iconnachtpfote:
Nachtpfote Featured By Owner Jul 19, 2011  Student Digital Artist
not bad^^ I like the colors =)
Reply
:iconsekiru:
Sekiru Featured By Owner Jul 19, 2011
Haha, thank you!
Is it good enough to convince someone to join, you think? :'D;
Reply
:iconnachtpfote:
Nachtpfote Featured By Owner Jul 19, 2011  Student Digital Artist
you´re welcom^^
yes, I think =D
Reply
:iconzezioxon:
zezioxon Featured By Owner Jul 18, 2011  Student General Artist
wow...0-0 its a rp group? nice. =)
Reply
:iconsekiru:
Sekiru Featured By Owner Jul 19, 2011
Yupyup. > w < Thank you!
Reply
:iconzezioxon:
zezioxon Featured By Owner Jul 19, 2011  Student General Artist
you ish welcome
Reply
:iconkaci-star:
Kaci-Star Featured By Owner Jul 18, 2011  Hobbyist Digital Artist
oh sounds awesome i've always wondered how RP groups work
Reply
:iconsekiru:
Sekiru Featured By Owner Jul 19, 2011
Lol. xD Haven't you ever RPed before? o v o
Through drawings or by text?
Reply
:iconkaci-star:
Kaci-Star Featured By Owner Jul 19, 2011  Hobbyist Digital Artist
yeah i have :) is it just like that?
Reply
:iconsekiru:
Sekiru Featured By Owner Jul 19, 2011
More or less.
And if you want, you could draw it out, too. xD

It's pretty simple, lol.
Reply
:iconkaci-star:
Kaci-Star Featured By Owner Jul 19, 2011  Hobbyist Digital Artist
oh cool :D i might make a charcter up then...are there any rules to character creation?
Reply
:iconsekiru:
Sekiru Featured By Owner Jul 20, 2011
Nope. Just be as creative as you want~!
Reply
:iconkaci-star:
Kaci-Star Featured By Owner Jul 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
awesomes!
Reply
:iconneosoundbox:
NeoSoundBox Featured By Owner Jul 18, 2011  Hobbyist Digital Artist
sweet!
Reply
:iconsekiru:
Sekiru Featured By Owner Jul 19, 2011
Haha, thanks! <3
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PSD download, 2.3 MB



Details

Submitted on
July 18, 2011
Image Size
2.3 MB
Resolution
900×937
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
615
Favourites
8 (who?)
Comments
55
Downloads
5
×