Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 1, 2013
Image Size
738 KB
Resolution
931×1288
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,141
Favourites
605 (who?)
Comments
167
×
[closed] by Sekiru [closed] by Sekiru
idk I kinda got bored and wanted to make a new character!
I was also trying out backgrounds for this one... uhh never again ''OTL
Uhh I really don't mind how much this really sells for aha
so no autobuyyy! ehuehue points or paypal idm


Minimum price increment: 10pts / $0.10
Bidding closes: 24 hours after the last bidder.

#1
█ Adopted by ~alighting

R U L E S :
█ Once you buy, you can do whatever you want with them. winkwonk
█ uhhh I'd prefer that you didnt resell them.. unless ur ghey huehehehuheu //slapped
█ Please don't try to duplicate my style, designs, etc. I'll cut u otherwise.
█ Please pay within 24 hours, otherwise it'll be given to another person.
█ I don't accept trades. I just want ur money //slapped
█ If you'd like me to tell you if you're outbidded, just ask~! ♥
█ No refunds. e__e Because they're just awkward. rofl

If I think of anything else, i'll add. xD;
Add a Comment:
 
:iconyokuna-chan:
Yokuna-chan Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
i promised to stalk and spam and iam sooo sry i could not do that for a long time sooo :D yeah what should i doo now.
mhh maybe funny stuff like
""one one" was one race horse
and "two two" was one too
"one one " won one horse race
and "two two" won one too" :D read it out loud !!
yeah :D nice art btw. love it soo much ~
Reply
:iconsekiru:
Sekiru Featured By Owner Jun 30, 2013
ROFL it's okk. I feel so inactive here because I never reply to anything ''''OTL
But waaa thank you!
Reply
:iconlamcubed:
LAMcubed Featured By Owner Jun 20, 2013  Hobbyist Digital Artist
You're improving so much amaagaddd
eAe
Ifeelsobehind//sobswhilstlickingthescreen
Reply
:iconsekiru:
Sekiru Featured By Owner Jun 22, 2013
watur u sayinnn
Your works were always the best omfg
Why don't you submit more aaaa
Reply
:iconcarnivvorous:
Carnivvorous Featured By Owner Jun 18, 2013
oHH NO THIS CHARACTER IS PERFECT
hNGHHHHH I WANT
WOW
OMG
MY HEART
omf
:iconbrokenheartplz:
Reply
:iconsekiru:
Sekiru Featured By Owner Jun 18, 2013
SOBS
aaaaaa you're too kindd ♥
Reply
:iconprecelek96:
Precelek96 Featured By Owner Jun 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
The shading on the haaaaaaair~~ It's brutiful. And the background is so detailed, it makes it look awesome~~ //wishes she had points.
Reply
:iconsekiru:
Sekiru Featured By Owner Jun 18, 2013
keke thank you so much Cel! *V*
Reply
:iconnekomimi131:
nekomimi131 Featured By Owner Jun 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
sdn;dflnfjn love it ; 3 ;
Reply
:iconsekiru:
Sekiru Featured By Owner Jun 18, 2013
Aaa thank you!! <33
Reply
Add a Comment: